Klacht: Geen geld terug

op 14 september 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Oplader iPhone 6 besteld , netjes geleverd maar er zat een kabelbreuk in dus niet werkend.Andere gekocht bij de Apple store omdat ik hem echt nodig had.Bol kwam met de oplossing een andere kabel maar die wilde ik niet meer.Ik wil mijn geld terug en dat lukt dus niet omdat ik daar geen recht op heb.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

8 maanden geleden - Beste Dennis, Dit bericht is gelezen en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Kiki van bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 september 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Dennis,

Fijn dat we elkaar zojuist even gesproken hebben.
Ik heb je net ook een email gestuurd met tekst en uitleg.
Alvast dank voor je reactie op die email.

Groet en fijne dag,
Tony van bol.com

Heeft op 14 september 2017 om 11:50 geantwoord

Nog steeds geen geld terug.Mag het nu wel gratis terug sturen...kansloos !!

Alle klachten die gemeld zijn door DennisB070