Klacht: Geen gebruik kunnen maken van Keuzedag

op 27 februari 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb al sinds jaren een voordeelurenabonnement met 7 keuzedagen vrij reizen. Vandaag zou ik mijn laatste keuzedag (waarvan ik zelfs van U een herinnering ontving per mail op 8 januari j.l.) opmaken. Mijn reisdoel was Tilburg (om naar een voor mij zeer belangrijke beurs te gaan). Ik ging vanochtend om 6.15 uur bij DenHaag/Ypenburg Station mijn keuzedag invoeren bij de NS-kaartautomaat. Op het scherm verscheen de mededeling: U heeft geen keuzedagen meer!!!! 3x opnieuw geprobeerd, maar helaas steeds hetzelfde bericht, waardoor ik weer rechtsomkeert kon maken. Ik ben diep en diep teleurgesteld.

De beurs kan ik helaas niet meer bezoeken, maar ga ervan uit dat U mij e.e.a. wilt vergoeden. Minimaal een vervoerskaart zou al zeker terecht zijn.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 29 maart 2016 om 10:38 geantwoord

Heeft op 29 maart 2016 om 10:59 geantwoord

Ik ben zeer verbaasd, omdat er helemaal niets is opgelost en ik ook helemaal geen contact heb gehad met een medewerker van NS Klantenservice. Hierdoor ben ik erg teleurgesteld en hoop dat U mij toch e.e.a. kunt compenseren. Pas vandaag hoor ik voor het eerst iets van de NS!!??
Vriendelijke groeten,
Cas Bovendeert

Reactie van de melder van de klacht Bovendeert

10 maanden geleden - In vervolg op bovenstaande deel ik U mede dat ik verder niets meer van de NS heb gehoord????!! Het bevreemdt mij ten zeerste, wanneer U mij vraagt of de klacht is opgelost en ik U daarop antwoordt, dat er helemaal niets is opgelost. Er komt nu een klacht erbij. Afgelopen zaterdag (gisteren) 7 maart wilde ik weer gebruik gaan maken van een keuzedag en ben weer bij het station Ypenburg/Den Haag opgestapt om naar Barneveld te reizen (weer voor een beurs). Ik was van plan om in Gouda en Utrecht over te stappen en dan vervolgens in Amersfoort. Ik zat nog maar net in de trein om 7.04 uur, toen er in Zoetermeer werd omgeroepen, dat er geen treinverkeer naar Utrecht mogelijk was en dat iedereen weer op het andere spoor terug naar Den Haag zou moeten. Dit was voor mij geen optie, daar ik dan te laat op de beurs zou komen. WEG 2E KEUZEDAG!!!!! Ben nu erg benieuwd of ik een antwoord van U zal ontvangen?? Vriendelijke groeten, Cas Bovendeert De La Reijweg 771 2571 EV DEN HAAG telefoonnummer 070 3888189

Alle klachten die gemeld zijn door Bovendeert
x