Klacht: Geen gasverbruik zichtbaar

op 06 mei 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meer dan een maand geen gasverbruik zichtbaar dus heb geen idee wat mijn huidige verbruik is.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer normaal kan zien wat ik verbruikt heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 08 mei 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Graag reageer ik op uw klacht van 6 mei 2017.

Ik begrijp dat u graag inzage in het verbruik heeft, zodat u weet waar u aan toe bent. Het is natuurlijk lastig dat u nu geen idee heeft wat u aan gas verbruikt. Nu heb ik direct een aantal zaken voor u gecontroleerd en het valt me op dat wij al een tijd geen nieuwe stand van de gasmeter ontvangen, het lijkt erop dat de meter stilstaat. Wilt u eens controleren of de stand op de gasmeter nog wel oploopt? Als dit niet het geval is, kunt u dit defect bij de netbeheerder melden, zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de werking van de meters.

Als ik nog iets voor u kan betekenen, verneem ik dat graag.

Vriendelijke groet,
Eva
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ergensanders