Klacht: Geen duidelijke uitleg

op 03 oktober 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Bij aankomst luchthaven Eindhoven inchecbali moesten wij 100euro
betalen voor de instapkaarten wij wisten er niets van, wij hadden alleen de reispapieren uitgeprint met alle gegevens van ons,wij waren van mening dat dit voldoende was en dat wij bij sunmix verder werden geholpen. jammer dat er niemand te vinden was, dus 100euro betaald is toch veel geld, Bij aankomst in Mallorca ook niemand van Sunmix te zien die ons wegwijs maakte, wij moesten het zelf uitzoeken in welke bus we moesten instappen naar Gavimar cala gran costa del sur dit is echt niet prettig

Wij vinden het jammer dat we deze klacht moeten melden
wij zijn vaker op vakantie geweest maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Ook in het hotel aangekomen 23uur niet gastvrij
29-9-2017 0m 4uur smorgens op voor om 5uur weer opgehaald te worden
wij hebben nog moeten vragen of wij ook meekonden gaan ZEER SLECHT Ik hoop dat jullie in de toekomst betere sevice leveren

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hsnel1

2 weken geleden - Wij hopen dat Prijsvrij contact met ons opneemt. om te voorkomen dat andere vakantiegangers het zelfde overkomt.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:30 geantwoord

Beste heer Snel,

Hartelijk dank dat u contact met ons opneemt aangaande uw ervaringen over uw geboekte reis naar Mallorca. Wat vervelend dat u op de luchthaven nog extra heeft bij moeten betalen voor het inchecken. Bij sommige luchtvaartmaatschappijen is het inderdaad verplicht om online in te checken, dat is weer wat anders dan de reisbescheiden uitprinten. Onze excuses dat we u hiervoor niet goed op de hoogte hebben gebracht. Wellicht is onze e-mail hierover niet duidelijk geweest.

Ter plaatse is ook geen reisleiding van Sunmix. U kunt hun echter wel 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereiken. Wij nemen graag nog even persoonlijk contact met u op om uw ervaringen te bespreken en daarnaast willen wij op deze manier onze service verbeteren voordat het inderdaad andere reizigers ook nog gaat overkomen.

U hoort daarom nog zo snel mogelijk wat van ons.

Team Prijsvrij.nl

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:41 geantwoord

Wij zouden het op zijn plaats vinden als Prijsvrij ons tegenmoed zou komen,
want prijsvrij is toch in gebreken gebleven er staat u kunt 24uur per dag telf cotact opnemen maar persoonlijk is toch meer op zijn plaats,
bij andere maatschappijen is dit wel, en dat werkt veel beter in iedergeval is ons duidelijk dat wij nooit meer bij Prijsvrij zullen boeken.
Vriendelijke gr Fam Snel.

Bericht van Prijsvrij.nl

1 week geleden - Beste familie Snel, Bedankt voor uw reactie. We hebben begrepen dat u gisteren contact heeft gehad met onze teamleider van de reserveringsafdeling. Jammer dat wij u toch niet naar volledige tevredenheid hebben kunnen helpen. Wij blijven echter bij ons standpunt waardoor wij niet overgaan tot het vergoeden van een deel van uw vakantie. Wij hopen dat u desondanks toch kunt terugkijken op een geslaagde vakantie. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door hsnel1