Klacht: Geen commerciële zenders ontvangen

op 22 mei 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een tiental telefoontjes is het probleem nog steeds niet opgelost
Wij ontvangen alleen npo 1,2 ën 3
Er word een ticket verstuurd dan 4 dagen wachten,opnieuw ticket verstuurd enz
Intussen zijn we overgestapt naar kpn en dat is ook nog 15€ gekoper

Gewenste Oplossing:

Probleem is nog steeds niet opgelost dit duurt nu al meer dan een maand
Het is wel genoeg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sieds