Klacht: geen borg terug gekregen

op 15 juli 2019 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 3 weken geen borg terug gekregen 100 euro. zou een week na onze vak terug gestort worden.Hebben u er vorige week van op hoogte gebracht hebben u bankafschrif daarover toe gestuurd.Na een week nog niets ontvangen te hebben u melden .Gaat over Duinstraatje 27 Zoutelande van 14 juni tot 21 juni.Heb verschillede keer zelf gebeld naar eigenaar appartement geen gehoor vandaar ik toen met u contact heb op genomen.
Heb 0707703884 probern te bellen maar krijg ik Engels sprekend vandaar dat ik het zo doe

Gewenste Oplossing:

Dat we de 100 euro borg terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gino 6