Klacht: geen bezorging

op 08 september 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er zou tussen 17.56 en 18.56 geleverd worden wij waren de hele middag thuis ze hebben niet aan gebeld maar gewoon de kaart van we hebben je gemist in de bus gedaan .
Erg vervelend heb het namenlijk morgen ochtend nodig.
Het was rond die tijd slecht weer veel regen maar dat mag toch niet de rede zijn om niet de auto uit te komen of zie ik dat verkeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik kan morgen nu niet vissen ik heb het morgen om 08.00 uur nodig

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nandoe 50