Klacht: geen bezorging

op 02 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben zondag een koelkast besteld, die zou gisteren bezorgd worden. dit is niet gebeurd en natuurlijk gisteren ook meteen nog contact opgenomen met bol.com. Er werd mij toen verzekerd dat de koelkast vandaag bezorgd gaat worden. Net gebeld en gaat weer niet gebeuren werd me gezegd. Ronduit schandalig! Wij hebben vrij moeten nemen vanuit ons werk!

Gewenste Oplossing:

Als de koelkast vandaag 2-8-2016 alsnog bezorgd gaat worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 02 augustus 2016 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Kim,

We hebben elkaar zojuist gesproken naar aanleiding van je bestelling van de koelvries combinatie. Hartelijk dank voor ons prettige gesprek! Ik heb je bestelling, die morgen zou aankomen, geannuleerd en je een cadeaubon gegeven als tegemoetkoming voor het ongemak.

Ik wens je nog een fijne avond verder!

Vriendelijke groet,
Floor

Alle klachten die gemeld zijn door Kimzilverberg