Klacht: geen bezorging

op 08 januari 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag hele avond thuis geweest voor pakket.
Chauffeur is niet langs geweest maar op de track en tracé staat dat mijn pakket terug is omdat ok niet thuis was en dat hij een briefje heeft achter gelaten. Dat briefje is nergens te bekennen. En er is niemand langs geweest.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket morgenzaterdsg 9-1 nog geleverd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste Jessymo, Bedankt voor je bericht. Ik kan je pakket op jouw adresgegevens niet vinden. Kun je ons in een privébericht (vanwege je privacy) je 14-cijferige pakketnummer sturen zodat we meer informatie hebben? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Charlotte

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Jessymo,

Omdat ik geen pakketnummer van je kan vinden kan ik niet nakijken of alles destijds goed is gegaan. Wil je me een melding via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl) sturen als je nog vragen hebt. Omdat ik je nu niet via klacht.nl verder kan helpen sluit ik deze melding.

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door jessymo