Klacht: geen bevestiging maar wel betaling

Wiwo60 op 09 augustus 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Van het weekend een reis geboekt bij Prijsvrij en direct moeten betalen. Bijna 4.000 euro.
Na het weekend bericht gekregen dat er geen bevestiging van de accomodatie is ontvangen, dus reis gaat niet door.
Nu moet ik nieuwe vakantie uitzoeken, maar bij boeken wederom direct betalen.
Maar, lijkt mij toch dat er per omgaande het geld teruggestort moet worden. Ik kan niet nog eens duizenden euros voorschieten.

Al meer dan uur in de wacht bij telefoon, bij iedere keer bellen begin je bij nummer 32 in de wachtrij.

Heel frustrerend, vooral omdat ik wil boeken maar geld zit bij Prijsvrij….

Als ik per omgaande mijn geld terug krijg zodat ik een nieuwe boeking kan doen

Reactie van de melder van de klacht Wiwo60

1 jaar geleden - Getracht te bellen, duurde slechts 1 uur en 12 minuten voordat je iemand aan de lijn krijgt, wat een geweldige k.. service!! Situatie doorgesproken, eindconclusie: duurt minimaal 3 weken voordat er geld teruggestort wordt!!! Dus dat betekent voor ons geen geld geen vakantie Dank je wel Prijsvrij. Dus boodschap aan ieder, boek nooit een vakantie bij prijsvrij.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 augustus 2021 om 11:06 geantwoord

Beste heer Wolffgramm,
Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.

Allereerst onze oprechte excuses dat de gewenste reis helaas niet meer bevestigd kon worden.

Wij hopen dat het bedrag uiteindelijk binnen een korte termijn weer op de rekening stond. Onze financiele afdeling doet altijd hun best om dit zo snel mogelijk in orde te maken.

Mochten er nog vragen zijn, aarzel niet om contact op te nemen.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Wiwo60