Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 02 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vrijdag een bestelling bij Media Markt gedaan. Er stond informatie dat eerste werkdag krijg ik mijn bestelling binnen. Het is dinsdag en ik heb nog steeds mijn bestelling niet binnen. Ik heb een mail van Media Markt gekregen dat ik mijn bestelling mag volgen via Track& Trace PostNL. Daar staat dat het pakketje al maandag om 8:18 uur bezobezorgd was maar tot nu toe had ik nieks gekregen. Heb ook Post NL gebeld en ze weten niet waar mijn bestelling nu is……

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling of geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelika12