Klacht: geen bagage betaald

op 30 juni 2016 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb bij prijsvrij 10 euro voor bagage betaald voor heen en terug vlucht .
vlucht werd uitgevoerd door transavia .sochtens bij de luchthaven bleek dit niet aan transavia betaald , waardoor ik 16 apart op de luchthaven moest betalen . de terug vlucht met transavia was een ochtend vlucht vanaf Mallorca . ik kon prijsvrij vanuit spanje nietbereiken op het0900 telefoon nummer . dus ik heb zit denken wat mijn bagage bij de terug vlucht vanaf Mallorca zou gaan kosten . waarschijnlijk 40 euro of meer . Omdat ik niet wist wat me te wachten zou staan heb ik de transavia vlucht opnieuw geboekt vanuit spanje . dit was een avond vlucht van 62 euro + 26 euro voor bagage . Door een fout van prijsvrij heeft het me dus 10 euro aan hun gekost 16 euro op schiphol , 26 euro bagage kosten vanuit Mallorca terug en een enkele reis Mallorca amsterdam .

Heb mijn klacht bij hun gemeld en ze wilden mij 5 euro vergoeden dit omdat ik geen gebruik had gemaakt voor de ochtend vlucht vanuit Mallorca . u kunt begrijpen dat dit echt belachelijk is .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn 10 euro + 16 + 26 en eventueel het opnieuw moeten boeken van mijn terugvlucht van 62 euro .
Het is een fout van hun kant en voor al het ongemak wil ik graag deze vergoeding van hun .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Tempelman,

Bedankt voor uw bericht en feedback over Prijsvrij.nl. Allereerst hopen we dat u desondanks een fijne vakantie heeft gehad op Mallorca. Wat vervelend dat de bagage niet juist voor u stond gereserveerd. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren en hiervoor willen wij onze oprechte excuses aanbieden. Dit bedrag voor de bagage, € 5,-, hebben wij voor u vergoed.

Wij willen u er nogmaals op wijzen dat u bij uw reisbescheiden meer informatie heeft ontvangen waarop u ons kunt bereiken tijdens uw vakantie. Eén van de voordelen van Prijsvrij.nl is dat wij 24/7 bereikbaar zijn op ons noodnummer. Dit telefoonnummer heeft u tijdens uw boeking ontvangen. Tevens kunt u altijd een e-mail verzenden of via onze website chatten met één van onze medewerkers. Tevens heeft u ook altijd contact op kunnen nemen met uw reisleiding ter plaatse zodat zij u hiermee hadden kunnen helpen.

Jammer genoeg heeft u hiervan geen gebruik van gemaakt waardoor wij u niet hebben kunnen helpen. Om deze reden kunnen wij ook niet overgaan tot het vergoeden van de nieuwe vlucht welke u heeft geboekt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Team Prijsvrij.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 11:49 geantwoord

De extra kosten op schiphol van 16 euro niet ge had en de andere 5 euro ook niet . Terug reis bagage kosten ook niet . Ze blijven bij die 5 euro

Alle klachten die gemeld zijn door annet 1963