Klacht: Geen antwoord op mijn mails

op 13 april 2020 over Sky-Park in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik had een reservatie bij Sky-park Schiphol voor 21042020 tem 30042020. Wegens corona maatregelen is deze reis geschrapt. Daarom vraag ik aan sky-park (via drie mails tot nu toe) of het geld teruggestort gaat worden. Tot op heden heb ik hierop geen antwoord gekregen.
Vermits dit onvoorziene omstandigheden zijn, had ik graag mijn geld terug gekregen.

Mvg,
Annick De Clercq

Gewenste Oplossing:

Als ik ten eerste een antwoord zou krijgen op mijn vragen.
En ten tweede mijn geld zou terugkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sky-Park

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sky-Park nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicky_05