Klacht: Gedrag klantenservice

op 12 september 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Twee maanden geleden heb ik een product verkocht, maar hier nog geen betaling van ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de koper en deze heeft vervolgens het openstaande bedrag betaald. Nu keek ik online naar mijn betalingsoverzicht of deze inmiddels is aangepast, maar hier staat, net als een maand geleden, een uitbetaling van 0,00 euro. Omdat ik het raar vind dat deze factuur onder ‘uitbetaling’ valt in plaats van onder ‘openstaande factuur’ heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Meneer van de klantenservice gaf aan dat de uitbetaling nog verwerkt moet worden en ik 5 dagen moet wachten. Ik heb aangegeven dat ik dat begrijp, maar gevraagd of in het systeem bij bol.com wel staat aangegeven dat de factuur openstaat in plaats van uitbetaald. Vervolgens begint deze meneer zijn stem te verheffen en roept dat hij dit al heeft uitgelegd en ik gewoon 5 dagen moet wachten. Vervolgens normaals aangegeven dat ik dat punt wel begrijp, maar of de factuur veranderd kan worden naar openstaand in plaats van uitbetaald. Meneer raakt zeer overprikkeld en vervolgens heb ik het gesprek beëindigd, zonder een antwoord op mijn vraag te hebben.

Allereerst wanneer deze meneer op zijn werkhouding wordt aangesproken of gewoon ontslagen, want naast zijn asociale en opvliegende karakter heeft hij ook mijn vraag niet kunnen beantwoorden. Ik zou graag weten wie deze medewerker is, zodat ik een klacht tegen hem kan indienen.

Daarnaast zou ik graag nog een antwoord op mijn vraag willen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 12 september 2017 om 16:54 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Amber,

Vandaag heb geprobeerd je te bereiken, inmiddels heb ik je een email gestuurd met uitsluitsel.
Zou je op die email willen antwoorden?

Alvast dank en fijne avond,
Tony van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Amber96