Klacht: Geboekt betaald maar geen bevestiging

Ricohamsebok8 op 07 augustus 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Zaterdag 31 juli een reis voor 4 personen geboekt met vertrek op 26 augustus en betaald. Helaas is de boeking niet binnen 2 werkdagen bevestigd door de externe partij (sunmix, ook onderdeel van prijsvrij). Gebeld, (u bent de 40e wachtende) na 1,5 uur wachten gesproken met Roos maar ook zij kan niks betekenen. We staan met onze rug tegen de muur. Overigens is deze reis op de website nog steeds gewoon te boeken

Zo spoedig mogelijk een positieve bevestiging

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 17 september 2021 om 19:24 geantwoord

Beste heer Van Huijgevoort,
Allereest mijn oprechte excuses voor de late reactie op uw bericht op Klacht.nl. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.

Uit het systeem blijkt dat de situatie ondertussen besproken en opgelost is. Wij hopen dan ook dat we de klacht bij deze kunnen afsluiten.

Indien er toch nog vragen zijn, aarzel niet om even contact met ons op te nemen.
Prijsvrij Vakanties

Ricohamsebok8

Heeft op 21 september 2021 om 12:33 geantwoord

Er is geen oplossing. Geld innen en als het jullie niet uitkomt terug sturen en zoek het maar uit met je reis. Echt slecht

Alle klachten die gemeld zijn door Ricohamsebok8