Klacht: geannuleerde bestelling

op 09 mei 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

ik heb een bestelling geplaatst en met een tegoedkaart betaald. vervolgens krijg ik een mail ter bevestiging. even later zie ik bij toeval in kleine letters bij mijn account dat de bestelling is geannuleerd en er is geen reden vermeld. dus ik bel het klantenservice en krijg iemand aan de lijn die mij verteld dat er naar het probleem wordt gekeken en dat dit wel een aantal werkdagen kan duren. dus ik kan mijn tegoedkaart ook niet gebruiken totdat het probleem is opgelost. ik heb het product nodig omdat ik deze cadeau ga doen en ook de medewerker kan mij niet vertellen waarom de bestelling geannuleerd is. mijn cadeau kaart zou meteen geactiveerd moeten worden want nu laten ze me zonder product zitten en ook zonder tegoedkaart.

ik wil dat mijn cadeau kaart meteen geactiveerd wordt zodat ik een ander product kan bestellen!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 09 mei 2016 om 16:22 geantwoord

Beste,

Ik zie dat het inmiddels gelukt is om een bestelling te plaatsen met je cadeaukaart. Als we nog iets voor je kunnen doen, dan laat het ons gerust weten.

Groeten, Jade van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door z1z1z1