Klacht: Gaslucht

op 30 juni 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb vandaag meerdere keren gebeld met de klantenservice van keukenconcurrent. Als allereerst wil ik graag melden dat de keuken die +/-10 maanden geleden is geleverd pas sinds 4 maanden ‘eindelijk klaar is en functioneert’. Er zijn dan ook diverse afspraken gemaakt om de keuken af te maken. Zo zijn we twee afspraken geweest waarbij wij voor niets naar het pand zijn gekomen ( 35 km afstand van onze woonplek) en de monteurs niet kwamen opdagen vanwege een foute planning. Er is ruim 16.000,- euro betaald voor deze keuken en we verwachten dan ook service! We hebben meerdere keukens bij jullie besteld in het verleden voor onze panden. Nu hebben we een gaslucht en ons wordt verteld dat dit buiten de garantie valt en dat we pas eind JULI geholpen kunnen worden i.v.m. bouwvak. Wij hebben geen probleem gemaakt van de enorm late oplevering van onze keuken en verwachten dan ook op zijn minst coulance. Waar het gas lekt is ons niet duidelijk. Jullie zijn blijkbaar niet genegen om snel te komen kijken en laat het ons zelf maar uitzoeken. Wij vinden dat een lekkende gasleiding belangrijker is dan een lekkende waterkraan en verwachten dan ook dat jullie hetzelfde inzicht hebben. We begrijpen dat jullie hier liever niet op in gaan en laten het ons maar zelf uitzoeken. Bedankt keukenconcurrent voor jullie service!

Ik ben niet langer tevreden!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste heer Drijver, Uw verhaal is me helemaal duidelijk en heb uw klacht dan ook direct gemeld bij de manager van de klantenservice en aangegeven u met spoed te bellen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 05 juli 2017 om 11:04 geantwoord

Beste heer Drijver,

Inmiddels heb ik van onze klantenservice begrepen dat er contact met u is geweest en uw klacht besproken is. Hierbij zijn een aantal zaken met u besproken. U heeft, spijtig genoeg, aangegeven niet akkoord te gaan met de geboden oplossing.
Helaas blijven wij bij ons standpunt zoals reeds bij u aangegeven.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Markd.