Klacht: garantie

op 03 april 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

In volle coronatijd laptop stuk. Ik kocht nieuwe laptop on-line bij mediamarkt. Daar dit via mijn smartphone ging(laptop stuk) vroeg ik advies via telefoon. Ze adviseerde mij een Lenovo daar zat office op. Ik vroeg deze ook gebruiksklaar te maken en betaalde daar 29 euro voor bij. Een week later kwam laptop toe. Deze was niet gebruiksklaar gemaakt dus weg 29 euro en kon geen internetverbinding maken. Na contact met telenet die samen met mij alles doornamen zei de man van telenet dat er duidelijk iets mis was met mijn pc. Op april meld ik al deze punten aan mediamarkt. Ook dat ze me niet moesten mailen daar pc stuk was en nieuwe dus geen internetverbinding kon maken. Wat kreeg ik een mail, die ik gelukkig op mijn werk onderschepte. Wat stond in die mail :Bedankt voor uw e-mail.

Er zit geen ethernet-kabel bij aangezien de laptop niet over een ethernet-poort beschikt.
De laptop zou wel moeten functioneren op wifi.
Heeft u reeds de wifi uitgetest bij een ander apparaat?

Met vriendelijke groeten,
Elles
MediaMarkt België
Wel ik heb geen mail gestuurd want dat gaat niet, dat is van uw interne mensen die dus niet geluisterd hadden wat klacht is en dat u mij telefonisch moet contacteren wat ik moet doen.

Dat ik deze laptop terug mag sturen. Dat jullie zelf kunnen constateren dat deze laptop geen wifi verbinding zoekt en dat daar enkel vliegtuigmodus staat. Tevens dat deze in orde gebracht wordt zoals gevraagd, dus met office zoals telefonisch belooft en gebruiksklaar waarvoor ik 29 euro betaalde.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Polle22