Klacht: Loungeset

op 09 juni 2020 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Beste @Gamma

Ik wil een klacht indienen. Ik heb nog nooit zo een ongeorganiseerd bedrijf meegemaakt!

Ik ben overal opzoek geweest naar de loungeset Chelva in kleur antraciet 626113.

Ik was zaterdag 30 mei in de gamma in Alkmaar. Daar zag ik de loungeset staan als showroom model. Helaas was hij niet op voorraad en niet meer verstelbaar.
Ik had maandag 1 juni gebeld naar gamma Alkmaar om te vragen of ik het showroom model kon kopen. Dit kon alleen de kussens kwamen donderdag 4 juni binnen dus dan kon ik hem pas ophalen. De jongen aan de telefoon heb al mijn gegevens opgeschreven en hij was voor mij gereserveerd en ik zou hem donderdag kunnen ophalen.

Het is donderdag 4 juni en ik heb een bus gehuurd om de loungeset op te halen. Ik bel voor de zekerheid of de kussens zijn binnengekomen. Tot mijn grote verbazing word er gezegt dat de loungeset dinsdag 2 juni aan iemand anders is verkocht terwijl hij voor mij was gereserveerd. Diegene kwam die dag de kussens nog ophalen.
Er werd aan de telefoon gezet dat ik maar een aanbetaling had moeten doen. Maar hoe kan ik dat weten als dat niet tegen mij gezegd word? Als ik dat had geweten had ik dat gelijk gedaan of had ik hem direct opgehaald! Ze wilde totaal niet meedenken naar een oplossing. Ik was diep teleurgesteld omdat ik eindelijk na lang zoeken hem had kunnen bemachtigen. Mijn oplossing was een showroom model uit Leiden laten overkomen naar Alkmaar om mij tegemoet te komen. Of mijn reiskosten naar Leiden vergoeden. Aan de telefoon werd gezegd ‘Dat zei hier niet veel voor voelde’ waarop ik zei ‘Maar ik voel wel veel voor een oplossing?’

Opeens op dat moment kon ik de loungeset online bestellen. Dit heb ik dan ook gelijk gedaan en betaald en hij zou zaterdag 6 juni geleverd worden (200037105675). Zaterdag geen loungeset te bekennen.. Ik kreeg een mail dat hij zondag 7 juni geleverd zou worden. Maar ook nogsteeds geen tracktracé gehad dus ik belde de klantenservice of hij zondag 7 juni geleverd zou worden en of ik ervoor moest thuis blijven. Degene aan telefoon zei dat als ik geen track en tracé heb ontvangen hij niet geleverd word.

Maandag 8 juni eind van de middag krijg ik opeens een mail dat mijn bestelling geannuleerd is en mijn geld word terug gestort. Toen ik de klantenservice eindelijk aan de telefoon kreeg konden zei mij hier geen verklaring voor geven. Ze zag dat er op dat moment nogmaar 2 in de voorraad waren. Het vreemde is dat ik de lounge set nogsteeds online kon bestellen op dat moment. Dus ik heb de loungeset direct opnieuw besteld en hij zou morgen 10 juni geleverd worden (200037116192).

Vandaag dinsdag 9 Juni heb ik gebeld of de loungeset ECHT morgen komt en hij niet WEER geannuleerd word. Ik kon namelijk vandaag nogsteeds de loungese online bestellen! Dit kon de klantenservice niet zeggen.

Net ben ik terug gebeld door de klantenservice met het bericht dat mijn loungeset WEER word geannuleerd omdat hij niet meer leverbaar is. Blijkbaar is hij nooit online leverbaar geweest? Moeilijk hè een webshop beheren en je zaken op orde hebben?

Eindstand GEEN loungeset!

SLECHTSTE BEDRIJF OOIT!

De groeten Kiki de Lange

gamma gammanederland gammaalkmaar

Als de hoek loungeset Chelva antraciet geleverd word!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kiki de lange