Klacht: Foutje, maar naleveren: ho maar.

op 30 september 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 29-08 een bestelling geplaatst met daarin een 6-pak kamillethee. Ik kreeg 1 pak geleverd. Gelijk gebeld en kreeg een medewerker aan de lijn die zich direct aan het indekken was: eerst moeten we in het magazijn kijken of het klopt en online kijken of het klopt, maar als er sprake kán zijn van een mógelijke typfout dan krijgt u niet geleverd. Stuurde vervolgens een gemanipuleerde wettekst met daarin dezelfde waarschuwing: mochten we wellicht onder levering uit kunnen komen, dan doen we dat. Bol.com, op je productpagina staat een afbeelding met 6 pakjes en twee teksten met de vermelding dat het om een grootverpakking gaat PLUS in de titel is het vermeld… hoe kóm je erbij?!

En ja hoor. We zijn inmiddels 18 dagen(!) verder. Bol.com heeft er 8 dagen over gedaan om uit te zoeken of er iets verkeerd lag in het magazijn. De overige 10 dagen heeft Bol.com schijnbaar nodig om ‘uit te zoeken of de doosjes gebundeld kunnen worden’.

Bol.com, scháám je. Je maakt een fout met de verzending, los hem dan DIRECT op! Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik mijn klanten zo zou behandelen. Ik betaal je salaris, weet je nog?

Ik heb de kalmerende kamillethee inmiddels wel nodig. Ik wil dat ze het DIRECT naleveren. Ik kan nu al zeggen dat dit de laatste keer was dat ik bij Bol.com bestelde. Ze zijn al veel duurder dan anderen, maar als ze hun klanten zó behandelen... dan kies ik meer dan gráág voor een ander.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:16 geantwoord

Beste Jocelyn,
Hopelijk bent u aan het genieten van de thee die ik u heb toegestuurd.
Bij deze zal ik dit bericht sluiten.
Fijne dag!

Groeten,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:24 geantwoord

Beste Milly,

Allemaal leuk en aardig, maar ik zit nog steeds op je pakket te wachten. Wellicht kun je eea in je administratie nakijken?

Alle klachten die gemeld zijn door Yupgup123