Klacht: Foutieve behandeling bij online inchecken

op 07 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Betreft boekingsnr.Z6F72C voor het online inchecken op vlucht HV5517 op 8-9-2016. Ik wil hierbij een klacht indienen over de slechte telefonische afhandeling. Bij het inchecken werd de mogelijkheid van stoelwijziging geboden. Dit werd echter niet correct verwerkt. Ik heb dit direct telefonisch gemeld. De medewerker stelt dat dit niet meer gecorrigeerd kon worden. Vooral nu ook niet voor stoelreservering zou zijn betaald. Door een programmafout zijn mijn partner en ik nu onnodig uit elkaar gehaald. De medewerker stelt kennelijk dat dit voor rekening en risico van de reiziger moet komen. Dit is een uiterst kwalijke zaak en ik had verwacht dat Transavia dit zou onderzoeken, doch verwijzen slechts naar de algemene voorwaarden en dat ik geen recht heb op compensatie

De site van Transavia waarschuwt nergens dat het aanbrengen van wijzigingen bij het inchecken zoals een stoelwijziging niet meer ongedaan kan worden gemaakt. Het toont een gebrek aan klantgerichtheid, dat niet naar de klant wordt geluisterd en de nadelige gevolgen van programmafouten niet worden behandeld en het risico bij de reiziger neerlegt. Schaf dan deze optie bij het inchecken af als dit niet optimaal werkt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door radorfel