Klacht: Foute inmeting en levering gaskookplaat

op 23 juni 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een keuken uitgezocht en gekocht en hebben hierna meerdere keren alles nogmaals besproken en doorgenomen. Het betreft bij ons een keuken in een nieuwbouwhuis, ze zijn geweest om met de opgestelde tekening alles in de ruimte op te meten. Laatste tekeningen hebben wij nooit ontvangen en bleek. Bij levering blijkt dat het keukenblad 10cm te lang is en de verkeerde kookplaat geleverd. De uitsparing in het blad is te klein voor de juiste kookplaat. Bij nabellen krijgen we in eerste instante de reactie dat wij het fout hebben gedaan, later blijkt dat ze toch zelf de fout hebben gemaakt. Vervolgens laten ze ons ruim twee dagen wachten voor er iemand komt, die gene dacht alleen een stukje van een blad af te komen zagen. Inmiddels hadden we zelf al een oplossing. Dat er een grotere uitsparing voor de andere kookplaat nodig is was niet bekend. Deze meneer heeft uiteindelijk geregeld dat er een soort van oplossing komt. Kookplaat wordt geleverd en afgemonteerd, hier werden we echt de week erop pas over gebeld. De nieuw kookplaat komt over ander halve week, dit kan echt niet. En een week later worden we gebeld dat het nog een week later wordt, schandalig. Er wordt geen compensatie aangeboden of excuses gemaakt, alleen medegedeeld. Terwijl bij het kopen van de keuken over elke cent wordt gediscusseerd. En bij het later laten leveren moet je per week een bedrag betalen voor opslagkosten.

Graag wil ik dat de kookplaat alsnog op de eerst afgesproken datum komt, zo niet dan een vergoeding voor het uitstel.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

9 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw Verschut, Spijtig te vernemen dat een aantal zaken niet naar tevredenheid verlopen. Excuses voor dit ongemak. Ik ga deze situatie bespreken en kom hier bij u op terug. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 18 juli 2016 om 08:25 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Verschut,

Enige tijd geleden hebben wij uw melding mogen ontvangen en deze in behandeling genomen. Er is telefonisch contact met u geweest en er is een afspraak gepland voor het leveren en monteren van een nieuwe kookplaat. Deze heeft u inmiddels mogen ontvangen waardoor ik de klacht ga melden als zijnde opgelost. Mogen we u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn vernemen wij dit uiteraard graag!

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Mitch en maartje
x