Klacht: Foute boeking

op 11 juli 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb gisteren een vakantie geboekt bij prijsvrij.nl om naar Turkije te gaan voor 15 dagen, met het vliegtuig vanuit Brussel. Na dat ik de volledige betaling heb gemaakt, had ik alle reserveringen gekregen via email. Wat blijkt is dat ze het fout hebben geboekt en zelfs op de verkeerde datum!! Ik heb plots een vlucht gekregen vanuit Dusseldorf, en 3 dagen eerder! Dit is eecht niet te doen! Ik heb hun ook gebeld en een mail gestuurd, en ze hebben me laten weten dat ik het reis moet annuleren en een andere vakantie boeken. Dit is heel slechte service, bovendien is het de fout door prijsvrij.nl en dit moet snel opgelost worden. Ik heb meteen enkele minuten na de fout hun gecontacteerd, dus ik wil al mijn geld terug zonder annuleringskosten of dergelijke.

Ik moet het volledige bedrag terug gestort krijgen op mijn rekening, zonder enige kosten die ik moet betalen wegens de fout van prijsvrij.nl zelf.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Prijsvrij.nl

Heeft op 12 juli 2017 om 11:34 geantwoord

Beste mevrouw Khali,

Bedankt voor uw melding. We zien dat u de reis via onze website heeft geboekt. U heeft hiervoor aangegeven om te vertrekken vanuit Düsseldorf en niet vanaf Brussel. We vragen je alvorens de boeking definitief te maken de gegevens zeer zorgvuldig te controleren.

Wellicht heeft u het over het hoofd gezien dat deze vlucht vanuit Düsseldorf vertrek is in plaats van Brussel. De boekingen worden automatisch gemaakt via de site, hierin kunnen wij niets wijzigen zonder u hiervan op de hoogte te brengen.

Onze collega's van de reserveringsafdeling hebben contact met de reisorganisatie hierover om de vluchten om te boeken naar Brussel. Zodra ze hierover meer informatie hebben zullen ze u hiervan persoonlijk inlichten.

Social Media Team Prijsvrij.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 12 juli 2017 om 15:40 geantwoord

Ik wacht op de inlichting.

Alle klachten die gemeld zijn door Laura3008