Klacht: Fout op fout

Hadicke op 31 oktober 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Dit is mijn eerste online klacht over een bedrijf. Normaliter zijn we goedgezind maar deze keer heeft Ziggo het wel erg bont gemaakt. Een paar maanden terug zijn we in de Vodafone winkel te Breda geweest en hebben we na een uitgebreide voorlichting van de verkoper besloten om over te stappen naar Ziggo. Helaas bleek het later geleverde pakket totaal niet overeen te komen met het beloofde. We zijn toen teruggegaan naar de winkel en daar werd de fout erkend en beterschap beloofd voor de eerder afgesproken prijs. Al snel kregen we de mediabox XL toegestuurd wat an sich een prima apparaat is. Alleen bij het nakijken van de factuur bleek dat we veel meer gingen betalen dan in de winkel was afgesproken. Uiteindelijk het abonnement stop gezet en overgestapt naar T-Mobile. Vandaag 31-10 checkte mijn vriendin haar rekening en bleek het jaar bedrag van 937 euro afgeschreven van haar rekening. De klantenservice heeft ons bezwaar grondig verklaard en we moesten het afgeschreven bedrag zelf maar bij de bank terug vorderen. Voor ons een wijze les om voortaan zelf de tijd te nemen om een goed abonnement uit te zoeken. En een tip voor iedereen die een abonnement af wil sluiten, neem de tijd om zelf je research te doen. Online is tegenwoordig genoeg te vinden en hopelijk draagt deze review daar aan bij.

N.v.t.
Mijn advies is zoals hierboven beschreven om zelf de regie te houden.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hadicke