Klacht: Fout gemaakt

op 25 mei 2015 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb in november 2014 een set luidsprekers besteld van het merk onkyo bij bol.com.
Een dag later kreeg ik een mail dat ze niet meer leverbaar waren.
Kan gebeuren.
Nu een half jaar verder heb ik een set luidsprekers besteld van Bose bij bol.com via achteraf betalen.
Netjes gekregen maar het was niet wat ik zocht dus retour gestuurd.
Na een tijdje kreeg ik een herinnering om de bose set te betalen.
Meteen gebeld en uitleg gevraagt.
Ook meteen het track en trace nummer door gegeven.
Sorry meneer ik ga het meteen oplossen en uw status veranderen in gerouterneerd.
Nu hebben ze in plaats van de status van de Bose set op gerouterneerd te zetten de Onkyo set van vorig jaar op verzonden gezet.
Wat inhoud dat ik nu en de rekening van de bose set moet betalen plus die van de onkyo set pfffff.
Na gebeld en gemaild te hebben blijkt niemand het probleem te begrijpen en krijg je standaard mails terug die nergens op slaan.

Zowel de status van de Bose set als de Onkyo set aanpassen naar gerouterneerd zodat de betalingsverplichting komt te vervallen.

Reactie van de melder van de klacht famvt

5 jaren geleden - In plaats van een reactie krijg ik nu een bericht dat er een laatste betaalingsherrinering verstuurd is met extra kosten. verder geen reactie op mijn klacht of mijn mails.

Reactie van de melder van de klacht famvt

5 jaren geleden - Geen enkele reactie op mijn mailtjes of op klacht.nl. Moet toch niet kunnen. Als je kijkt hoeveel ik daar koop. Dit is echt mensen in De kou laten staan. Dit word radar of kassa ben ik bang.

Reactie van de melder van de klacht famvt

5 jaren geleden - Zoals iedereen kan zien zijn we weer een week verder en nog geen enkele reactie gekregen. Ook op mijn mails krijg ik geen reactie.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

5 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Bol.com is afgesloten door de melder van de klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht famvt

5 jaren geleden - Ik heb idd een prettig gesprek gehad en het is netjes opgelost. Mijn dank daarvoor.

Bericht van

5 jaren geleden - Dat is fijn om te horen! Graag gedaan en nog een fijne dag verder.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 juli 2015 om 16:25 geantwoord

Beste meneer,

Hartelijk dank voor het prettige gesprek en ik blij dat het nu voor is opgelost.

Groeten,
Marieke van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door famvt