Klacht: Bestelling geannuleerd vanuit flink beroerde klantenservice

Leander89 op 02 februari 2024 over Flink in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik plaatste een bestelling bij flink, en omdat ik wat ziekjes ben kan ik nu niet zomaar naar de winkel. 20 minuten nadat ik het had moeten krijgen ben ik vragen gaan stellen in de chat, waar me order blijft. Wordt gewoon doodleuk niet op gereageerd. 10 minuten later krijg ik een mail dat de bestelling is geannuleerd en ik me geld terug krijg binnen 5 dagen!! Ik heb het deze maand wat krapjes en nu moet 5 dagen wachten op me geld terug? En ze annuleren hem zonder opgave van reden? Wat is dit voor service? En het feit dat er niet eens fatsoenlijk op mijn vragen antwoord wordt gegeven is echt onvoorstelbaar!!

Gewenste Oplossing:

Zsm me geld terug en iets van een gebaar ter excuus? Alsnog gratis mijn bestelling krijgen bijvoorbeeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flink

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leander89