Klacht: Geen bezorging en retournering van betaalde bestelling

klagerc5ee35b7 op 11 oktober 2026 over Fleur.nl in de categorie Bloemen, Internetshops - Bloemen en planten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf Fleur.nl
Categorie Bloemen
Status Open
Datum 11 oktober 2026

Een klant heeft een boom besteld bij Fleur.nl, maar de levering heeft nooit plaatsgevonden. Ondanks een eerdere reactie van het bedrijf dat het probleem zou worden onderzocht, heeft de klant geen bestelgegevens ontvangen en is het product niet bezorgd. De klant heeft inmiddels afgezien van de aankoop en wacht nog steeds op de terugbetaling van het betaalde bedrag.

Mijn Klacht:

Ik heb een boom besteld bij Fleur.nl, maar deze is nooit bezorgd. Na mijn bestelling ontving ik een bericht dat het product zou worden bezorgd, maar ik heb geen bestelgegevens ontvangen. De bezorgdienst heeft het product nooit ontvangen. Ik heb eenmaal een reactie ontvangen van Fleur.nl waarin ze aangaven het uit te zullen zoeken. Omdat ik van de aankoop heb afgezien, verwacht ik mijn geld terug, maar tot op heden heb ik nog geen terugbetaling ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 uur geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Fleur.nl

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM