Klacht: Veel terugbetalingen ontbreken

Zmirba op 01 februari 2025 over Fashion retail SA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Zara ’n aantal spullen online besteld en na betaling ook weer geannuleerd.
De klantenservice komt steeds met ’n ander verhaal van ’n uiterste betaaldatum tot het is al uitbetaald. En over dezelfde bestelnummer dat het nog niet verwerkt is. Op de bank is door de medewerker ook niets terug te zien
Ik wacht nog steeds op mijn uitbetalingen Fashion Retail SA (betalingssysteem Zara).

Gewenste Oplossing:

Graag al mijn geld terug op mijn rekening.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fashion retail SA

Reactie van de melder van de klacht Zmirba

1 maand geleden - Zeer slecht bedrijf dat veel heel veel geld van Zara klanten afsnoept.

Reactie van de melder van de klacht Zmirba

1 maand geleden - Niet netjes geld achter te houden.

Reactie van de melder van de klacht Zmirba

1 maand geleden - Niet netjes om als zo'n grote rijke organisatie de gemelde problemen niet op te lossen

Reactie van de melder van de klacht Zmirba

1 maand geleden - Klantonvriendelijk

Reactie van de melder van de klacht Zmirba

1 maand geleden - Niet klantvriendelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fashion retail SA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zmirba