Klacht: Bestelling nooit ontvangen

Daanver op 20 juni 2022 over FacePrints in de categorie Algemeen

Op 26 mei een bestelling geplaatst voor Vaderdag, ruim op tijd dacht ik, aangezien ze een levertijd hebben van 14 dagen.
Je word elke keer op de hoogte gehouden, waardoor je je geen zorgen maakt. Ze melden als laatste we checken je artikel op kwaliteit en dan sturen we het naar je op, dan hoor je niks meer. Waardoor je je dan zorgen gaat maken of het artikel wel binnenkomt. Inmiddels zijn we 26
Dagen verder en heb ik nog steeds geen artikel ontvangen. Bij vragen via de mail krijg ik alleen een standaard antwoord dat het ze spijt en dat het artikel vertraging heeft opgelopen bij de leverancier ( terwijl ze daarvoor melden dat het artikel binnen is en gecontroleerd wordt op kwaliteit)
Erg vreemd verhaal. En na het lezen van meerdere recensies doen ze dit vaker.

Inmiddels is het Vaderdag geweest en heb ik nog steeds geen artikel. Super vervelend want elke week houden ze je op de hoogte, dus je denkt dat je het hebt geregeld, maar uiteindelijk heb je dus niks voor je man zijn eerste Vaderdag, erg leuk, not!!

Ik ben bang dat het artikel nooit meer binnenkomt, maar zou dan wel graag mijn geld terug ontvangen.

Artikel ontvangen plus een tegemoetkoming voor de vertraging en belachelijke communicatie of mijn geld terug.

En aangezien de vele slechte recensies dat niemand er meer iets kan bestellen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FacePrints

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FacePrints nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daanver