Ik ben een paar weken geleden bij jullie geweest voor aanschaf bril omdat mijn bril kapot was. Ik ben door een werkneemster ( stagiere) geholpen die mij niet op de hoogte bracht dat ik én een verzekering had afgesloten... Lees meer
Voorgaand jaar had ik nieuwe glazen gekocht bij Eye wish. Echter heeft een medewerker mijn bril stuk gemaakt tijdens het plaatsen van de glazen. Na 2 weken wachten heb ik een andere bril gekregen. Maar de bril zit helemaal niet... Lees meer
Goedendag,
ik heb circa 2 weken terug mijn Rayban zonnebril laten afstellen bij de winkel Eyewish vestiging in Heerhugowaard. Ik ga daar naartoe omdat ik gewend ben dat de service altijd super is.
Heb zelf nog een bril van de Eyewish gekocht
En... Lees meer
Telefonisch wilde ik navragen welke lenzen ik jaren geleden had besteld. Mij werd om mijn naam, geboortedatum, adres ect gevraagd. Ook werd gevraagd bij welke opticien ik nieuwe lenzen wilde bestellen.
Daarna werd mij doodleuk verteld dat ze "vanwege privacy regels"... Lees meer
Vanmorgen bezoek gebracht aan bovenstaand filiaal met de klacht dat op mijn brillenglazen heel snel een "crackel" ontstaan is. Antwoord medewerkster: Er zitten krasjes op uw brillenglas en daardoor is het normaal dat de coating loslaat als u uw bril... Lees meer
6 weken geleden heb ik de half-jaarlenzen weer besteld. Het duurde twee weken en toen ben ik maar gaan bellen met het filiaal in Ridderkerk. Ze hadden nog niets binnen gehad maar dat zou snel komen. Week later heb ik... Lees meer
Afgelopen donderdag viel t pootje van mijn bril spontaan van mijn bril af. Volgens de medewerker van Eyewish was er een veertje gesprongen. Na 2 jaar bleek dit veertje niet meer nabesteld te kunnen worden en moest ik een nieuw... Lees meer
Helaas moet ik meedelen dat ik na jaren van tevredenheid ga overstappen naar een andere opticien.
Inmiddels heb ik meerdere keren geprobeerd een afspraak voor een lenzencontrole te plannen in Maarssen. Keer op keer word ik op de dag voordat de... Lees meer
Geachte medewerker helaas heeft de medewerker een verkeerde diagnose gesteld .
En krijg ik verschrikkelijke hoofdpijn van deze glazen.
Nou heb een nieuwe meeting gedaan en schijnen de geleverde glazen niet goed te zijn .
En nu moet ik alles onterecht over nieuw... Lees meer
Vandaag, 30 maart 2017, voel ik mij echt ONTZETTEND onbeschoft behandeld door uw medewerker "Sam" bij Eye Wish Gelderlandplein in Amsterdam.
Ik vroeg hem om toestemming om een Polaroid bril buiten in de zon uit te mogen proberen.
Uw medewerker... Lees meer