geachte heer of mevrouw
bij deze wil ik een klacht indienen over een medewerkster op het filiaal op de kareldoorman straat in rotterdam. afgelopen zaterdag 31-05-2014 kwam ik in de winkel omdat mijn sterkte laatst aangepast was maar toch merkte ik... Lees meer
Had een bril aangeschaft met kunststof Rodenstock glazen van 335 euro per glas. Binnen 2 jaar kreeg ik vlekken op de glazen welke bleken te worden veroorzaakt door het verdwijnen van de coating. Had ik in het begin niet in... Lees meer
Heb eind december een super mooie Bvlgari bril gekocht bij Eyewish voor 99 euro, alleen jammer dat net het afrekenen ik 300 euro moet betalen en dat met 1 goed oog! Wat blijkt de glazen zijn 99,00 euro per stuk!... Lees meer
Een tijd geleden bij Eye wish geweest erg vriendelijk. Ik heb mijn ogen op laten meten en test lenzen meegekregen. Medewerker gaf aan dat een half jaar lenzen 150 euro zou kosten waarbij ik aangaf dat ik volgens mij 100euro... Lees meer