Klachten over Extra@home

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 4 van 11 Koeriersbedrijven en post

99%
123 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
122 klachten opgelost
2.9 /10
97 stemmen
97

Tijdslijn

PostNL reageert niet op mijn klacht, daarom stuur ik hem naar jullie en zal hem vervolgens verder doorzetten: Beste heer, mevrouw, Afgelopen woensdag, 6 juni, zou een vaatwasser door jullie bij ons opgehaald worden om te retourneren. Deze afspraak is echter... Lees meer

ijskast kapot in de doos

Klacht van op 08 juni 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een ijskast besteld bij de otto, Bij de levering vroegen ze of ze hem moesten uitpakken. Ok dat is best goed op zich, maar aangezien de ijskast nog de trap op moest en naar binnen zei ik hoeft niet doe... Lees meer

Post.nl Extra@Home bedankt voor de waardeloze service! 4x in anderhalve week tijd afhaalafspraken niet na komen! De eerste 2 keer zou er een bank van Leenbakker afgehaald worden. Deze eerste afspraak werden we precies aan het einde vh tijdvak gebeld... Lees meer

Weken geleden een bed gekocht bij leen bakker voor onze zoon. Bezorging kon alleen via extra@home van post NL en koste 50 euro extra. Bezorging was vandaag tussen 9:30 en 12:30. Speciaal een dag vrij genomen om het bed in ontvangst te... Lees meer