Klachten over Extra@home

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

100%
97 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
97 klachten opgelost
2.7 /10
42 stemmen
42

Tijdslijn

Mijn koelvries combinatie is afgelopen zomer stuk gegaan. Gelukkig had ik garantie waardoor ik kosteloos een nieuw apparaat zou krijgen. Dit verliep via Electrolux. De levering zou via Extra-Home van PostNL verlopen. Helaas ging dat niet zoals je zou verwachten.... Lees meer

Ik heb een bank en salontafel besteld bij Leenbakker, deze zouden 4 juli geleverd worden. Nu krijg ik op 27 juni bericht van Leenbakker dat de bank eerder leverbaar is en dus al op 29 juni geleverd kan worden. Dit... Lees meer

telkens weer geen bezorging

Klacht van op 01 juli 2019 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

6weken lang wachten op mijn meubel kast totaal 34uur gewacht want het zou bezorg worden. wordt bezorg maar alles was kapot 28mei Zoveel berichten gehad wij zijn onderweg en mail pakket is niet compleet van otto wel 16keer extra@home en otto gebeld... Lees meer

Op zaterdag 29-6-2019 zouden wij een tuinhuis geleverd krijgen welke via email en sms bevestigd werd. Levering zou geschieden tussen 8 en 10.45. Die ochtend oud tuinhuis weggebracht en montageafspraken gemaakt. Om 11.45 maar een gebeld waar zending bleef. Nu bleek dat pakket... Lees meer