Klachten over Extra@home

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

100%
86 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
86 klachten opgelost
2.8 /10
40 stemmen
40

Tijdslijn

Bestelling niet geleverd op de afgesproken bezorgdag terwijl daar wel €30,00 voor in rekening wordt gebracht. Chaufreur Raoudan gebruikt als excuus dat hij heeft aangebeld en een foto van het bel en huisnummer tableau heeft gemaakt. Maar hij heeft dan... Lees meer

Comfort is niet zo comfort

Klacht van op 17 december 2019 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kies bij de webshop comfort levering van extra @ home. Dan kan ik zelf mijn bezorging kiezen, staat erbij. Krijg ik ineens op een random woensdag (2,5 week na mijn bestelling) de keuze uit de 5 eerst volgende bezorgdagen. Daarna... Lees meer

On November 22 (Yesterday) I should have received a box from France with tracking number cc8586556605fr. It was not delivered. When I tried to trace the parcel the website indicated that it was going to be returned to France because... Lees meer

Ik heb bij Leen Bakker 2 boxsprings besteld. Levering op donderdag 10102019. Keurig bevestigingsmailtje dat bestelling inderdaad op donderdag geleverd zou worden. Op donderdagochtend 1010 een sms-je met het dagdeel waarop bezorger langskomt.De bezorger kwam binnen het tijdsvak keurig aan; maar leverde 1... Lees meer