Klacht: Extra kosten bij boeking via Ryanair

op 22 juli 2012 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Via Ryanair een auto geboekt op de luchthaven van Malaga
enorme lange wachtrij bij de balie, waar 1 medewerkster aanwezig was.
De autohuur van 100,19 uur via creditcard afgeschreven door Hertz Hoofddorp en nu dus bij thuiskomst onaangenaam
verrast met een nota van Hertz van 66,50 euro ex btw voor de extra bestuurder, de brandstof was ons verteld door de medewerkster in malaga en in de extra verzekering die men daar probeert aan te smeren zijn wij niet ingetrapt echter de extra kosten voor de extra bestuurder zijn ons niet medegedeeld. Uiteindelijk nog een nota gekregen van Hertz spanje van 142,56, zijnde extra bestuurder, brandstof en luchthaventoeslag.

Als oplossing graag retour de 66,50 euro ex btw, dus bijna
80,00 euro.
Het is ons niet medegedeeld, er heeft ook echt geen tweede
bestuurder in de auto gereden en wij hadden dit ook nooit gedaan als wij dit hadden geweten, hadden totaal geen belang bij een extra bestuurder en willen ook hiervoor niet ongevraagd voor belast worden

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 20 augustus 2012 om 08:44 geantwoord

Bedankt voor uw feedback.

U kunt voor deze klacht Hertz Klantenservice bellen via 020 2013519 of per e-mail versturen aan: customer-relations-ne@hertz.com.

Hertz Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hertz beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Blumink