Klacht: extra kosten

op 15 juni 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

via hertz auto gehuurd in Gerona Spanje, door firefly afgehandeld.
Slechts 1 persoon aan het loket, wachttijd 2,15 uur ( langer dan de vlucht vanuit Eindhoven !). Daar we onze vakantie in Frankrijk wilden doorbrengen moesten we van Firefly een opleg doen van 9,08 € per dag.
Stond zo in hun verhuurcontract zeggen ze dan aan de balie. Zal wel, maar voor Hertz mag je zonder meerprijs in Frankrijk rijden. En we huurden online van Hertz in Gerona, en dit al jaren. Mag men in onderverhuur de regels veranderen ?

Gewenste Oplossing:

Wanneer me hierin enige duidelijkheid geboden wordt. Hertz mag dan groot zijn, zij dienen wel duidelijke taal te spreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 17 juni 2016 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ivo johan