Klacht: Extra Horizon boxen werken niet niet en zeer slecht internet…..

op 13 juli 2015 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij zijn in maart verhuist en waren gedwongen naar UPC te gaan… Ziggo kon in dat deel van Haarlem niet leveren… In die zelfde week ging UPC over naar ziggo? …
In eerste instantie was de service van UPC prime… Behalve Internet..

Opeens deden de horizon boxen het niet meer.. Dus geen tv en toen deed de toon van eneco het niet meer… Van alles is aangesloten op WiFi en alles werd ontregeld. In anderhalve maand heb ik 4 keer ziggo monteurs over de vloer gehad à 60 euro per uur… Klanten service en monteurs communiceren niet met elkaar.. Het blijkt dat er een software update plaats heeft gevonden maar die is fout gegaan… Monteur kon niets meer doen… Dus geen tv en slecht internet… Factuur zou niet in rekening gebracht worden.. Is dus wel gebeurd. Moest wachten tot het probleem was opgelost… Een week later weer maar eens bellen… Klantenservice weet nergens van en vertelde mij dat er gewoon een monteur moest komen om het op te lossen… De monteur vertelde dat hij dus voor niets kwam omdat de update nog niet was opgelost.. Klantenservice had voor de internet verbinding aangegeven dat ik een router moest kopen en dan wist hij zeker dat ik beter internet had. Het moest wel een goede zijn een En dat heb ik gedaan .. En de monteur die volste heeft hem gemonteerd… Internet verbinding heeft het tijdelijk wel beter gedaan… Maar echt super.. Extra kosten 199 euro, alleen voor de router. probleem is er nog steeds… Daaropvolgend kwam een volgende monteur omdat wedrom internet slecht was en dat na weer te bellen met de vraag of de software inmiddels in orde is… Dit na twee weken…en de klantenservice nog steeds niet op de hoogte was van de software problemen…. Zeiden ze dat er weer een monteur moest komen omdat het zo weer te verhelpen was…. Monteur staat voor de deur en zegt al direct dat hij mij niet kan helpen…., software probleem nog steeds niet opgelost.. Hij heeft getracht het te proberen… Lukte niet. Heeft de router op een hogere verdieping gezet … Scheelt een klein beetje… Adviseerde mij een adapter te kopen om de horizon via internet aan te sluiten… Oke die heb ik ook gekocht…extra kosten 64,99 euro… Ook deze werkt niet op de horizon en wederom zitten wij zonder tv…. Slecht internet en geen oplossingen… Net factuur ontvangen en alles loopt gewoon door. Dus je betaalt voor iets wat je niet krijgt….straks weer proberen te bellen maar ik weet nu al wat het antwoord is….Verhaal is langen en heb getracht het korter te maken…..

Gewenste Oplossing:

Nieuwe horizon kastjes met de juiste software.... router en adapter vergoedingen.. 264,99 euro.... Alles Up to date installeren zonder extra kosten... Het heeft mij namelijk 4 keer een extra werkdag gekost... Monteurs komen namelijk tussen 12 en 18 uur

Crediteren van de huur van de extra horizon kastjes voor een maand en de komende weken wanneer ze nog steeds niet werken.... Meest frustrerende is nu... Ik kan dit bericht niet verzenden... Raad eens .. Geen internet verbinding!!!!!! Wacht tot ik weer verbinding heb en ik hoop niet alles weer opnieuw hoef in te tikken.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rosje