Klacht: Drie donkere dames verwijdert uit zaal zonder pardon.

op 14 januari 2019 over Euroscoop in de categorie Bioscopen & Theaters

Volgend de beveiliging kwam er meerdere klachten over overlast. Tijdens de pauze kwam hij binnen en vroeg ze of ze mee willen komen. Waarop ze gelijk meegingen. Daarna zij hij dat er klachten binnen zijn over hun. Een van hun zei toen, nee meneer dat waren wij niet. Ze mochten niets uitleggen en niet zeggen. Hij zei: ik verzoek jullie om naar huis te gaan. Toen vroegen ze wat was er precies gebeurt. Jullie waren te hard aan het lachen. Toen ze thuis waren ben ik samen met mijn zoon daar naar toe gegaan. Hij was al een email adres aan het geven waar wij een klacht kunnen indienen over de gebeurtenis. De reactie op de brief was: De enige reden waarom de dames weg zijn gestuurd is omdat ze niet normaal tegen hem sprak. Wat niet klopt. Want voordat ze iets konden vertellen had hij al gevraagd om weg te gaan. Er is nog te bewijzen dat er meerdere klachten waren over hun. Ze vertelde nog over de kinderen die voor hun zaten. Al riep er irritaties op over hun gedrag bij de dames, konden ze alsnog verder kijken. Zijn antwoord hierop was, dan hadden jullie een klacht moeten indienen. Zo wordt er nog met minderjarige kinderen in de bioscoop omgegaan.
De dames weten door wie dit komt. Een jonge dame die naast hun zat samen met haar vriend waren zo onfatsoenlijk tegen hun. Hij met uitgerekte benen zitten zodat ze niet langs mogen en zei al toen hun naar hun plek wilde gaan riepen, dan had je maar eerder moeten komen. Onbeschoften mensen. Die denken dat de bioscoop voor hun zijn. Mag ik dan ook nog aangeven, de zaal zat vol tot de max. En deze drie zorgde voor overlast door het lachen. Lijkt mij heel komisch. Film: Aquaman 12 januari 2019.

De meiden zijn in de pauze uit de zaal gehaald. Ze willen nieuwe kaartjes om op een andere moment te kijken of hun geld terug.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Euroscoop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. L