Klacht: Klantenservice is respectloos!

op 09 november 2019 over Eteck in de categorie Energieleveranciers

Vandaag 3 keer met Eteck gebeld om storing door te geven we zitten al 6 dagen zonder warmte thuis. Elke keer wordt er een melding gemaakt maar niemand komt langs en probleem wordt niet opgelost. Vanavond weer gebeld, klantenservice hangt gewoon op zonder melding te maken en zegt heel brutaal ik maak een melding en hier houdt het op. Zeer ontevreden!

Als storing wordt opgelost en klantenservice excuses aanbiedt. Misschien moeten ze cursus volgen hoe te communiceren met klanten.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eteck over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eteck in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eteck een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eteck

Heeft op 14 november 2019 om 10:27 geantwoord

Beste meneermevrouw Gunes,

Bedankt voor je bericht via dit platform. We vinden het vervelend om te lezen dat het melden van de storing en de afhandeling hiervan niet helemaal verloopt zoals dat zou moeten. Onze excuses hiervoor!

We begrijpen natuurlijk dat je graag wilt dat de storing zo snel mogelijk wordt verholpen. Inmiddels heb je ook uitvoerig telefonisch contact met ons gehad en zijn we hard voor je bezig om er voor te zorgen dat je er zo snel mogelijk weer warm bij zit.

Mocht je nog vragen hebben, wil je dan toch nog even telefonisch contact met ons opnemen via ons storingsnummer 085 - 0281 000?

Groet,
Miranda van het Eteck Webcareteam.

Heeft op 14 november 2019 om 10:55 geantwoord

Probleem is niet opgelost. Ik heb deze week weet geprobeerd te bellen, elke x zijn jullie in gesprek en ik word niet terug gebeld. Dus telefonisch contact opnemen werkt niet echt

Alle klachten die gemeld zijn door Demetg