Klacht: Waardebon €17,50

Diana Schoenmaker op 29 december 2022 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Is al weer een maand geleden.
Maar ik van Essent geen nieuwe waardebon van €17,50 gekregen.
Ik werd zelfs op 10 november gebeld door een man van Essent en die beloofde mij dat er een nieuwe kadobon verstuur gaat worden. Kon weliswaar begin december worden tot op heden nog niets ontvangen.
Dus weer een mail gestuurd naar de Klantenservice. Zij konden niets meer voor mij betekenen.
Wat nu ? De Directie aanschrijven ?

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe waardebon van €17,50

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 30 december 2022 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Diana,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je nog steeds niets hebt ontvangen.
Ik begrijp dat je de cadeaubon van € 17,5 voor energiebesparende producten had verzilverd maar de barcode nog steeds niet door je is ontvangen.

Ik heb intern even een vraag doorgezet naar desbetreffende afdeling. Ik krijg binnen drie werkdagen antwoord. Zodra ik antwoord heb zal ik contact met je opnemen via telefoonnummer of mail welke bij ons bekend is.

Ik wensje alvast ene mooie jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2023.

Groetjes Mariska

Reactie van de melder van de klacht Diana Schoenmaker

1 jaar geleden - Schandalig. Ben 30 jaar klant !!!

Diana Schoenmaker

Heeft op 07 januari 2023 om 14:15 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nog steeds niet opgelost!!!!!!

Bericht van Essent

1 jaar geleden - Goedemorgen Diana, Ik zie dat je niet tevreden bent met de oplossing die mijn collega heeft aangeboden. Had je ook al gekeken naar de e-mail die mijn collega op 2 januari 2023 heeft toegestuurd? In deze mail benoemt mijn collega dat de Thuisvoordeel Cadeaubonnen, t.w.v. € 17,50, door Essent is uitbesteed aan een extern bureau. Ik kan geen nieuwe bon of code genereren, maar zij kunnen dat wel. Neem daarvoor contact op via https://verbeterjehuiscadeau.nl/ - zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Anna | Essent Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Schoenmaker