Klacht: Thuisvoordeel cadeau nooit verstuurd noch ontvangen

nicolebroek op 18 november 2024 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu al een aantal keren gevraagd, waarom ik geen mail ontvang met een cadeautje.
Het Essent thuisvoordeel cadeau, waarbij je extra miles, een kaartje of een puzzelboekje kunt kiezen.
Ik krijg die mail niet, heb hier meerdere keren over gebeld en nooit meer iets van gehoord!

Erg jammer en ik snap niet dat ik als trouwe klant niet alsnog die mail krijg?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Ik sta aangemeld, maar heb die hele mail noch code ontvangen.
Ze sturen me ook niks toe en antwoorden niet eens.

Gewenste Oplossing:

Kunnen jullie me aub alsnog die mail of code toesturen?
Of anders het Denksport Winterpuzzelboek?
Want dat zou mijn keuze zijn geweest.
Snap niet waarom ik als gouden klant die extraatjes nooit ontvang?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Essent

3 maanden geleden - Hoi Nicole, Ik vind het jammer om te lezen dat je geen e-mails hebt ontvangen over het Thuisvoordeel en geen reactie op je vragen. Overigens zie ik geen ontvangen e-mails van je over het thuisvoordeel in de laatste weken. Hoe heb jij je vragen gesteld? Onze Thuisvoordeel e-mails worden automatisch verstuurd naar iedere klant die meedoet met de actie. Voor de zekerheid moet ik het even vragen. Heb je ook je ongewenste/spam in box gecontroleerd? Groetjes, Denis Webcare Essent

Reactie van de melder van de klacht nicolebroek

3 maanden geleden - Geen ontvangen mails? Ik heb serieus wekelijks hier mailtjes over verstuurd!!! En ja, ik heb de spam gecheckt. En nee, nooit iets ontvangen!!

Bericht van Essent

3 maanden geleden - Ik kan me goed voorstellen dat je ook graag gebruik wilt maken van een Thuisvoordeel actie. Vreemd dat je nooit eerder een mail heb ontvangen over het Thuisvoordeel. Ik heb daarom ook een mail gestuurd naar een andere afdeling die dat voor mij kan controleren. Ik verwacht binnen 4 werkdagen een reactie van hun te ontvangen. Verder is het zo dat een Thuisvoordeel 4 keer per jaar word toegestuurd. Dus eigenlijk ieder kwartaal. In september hebben wij de laatste mail toegestuurd met de Winter Efteling actie. Heb je die ook niet ontvangen? Ik laat nu onderzoeken waarom je nooit eerder een mail heb ontvangen en ga er voor zorgen dat je in het nieuwe jaar jouw eerste Thuisvoordeel mail ontvangt ;). Weet je voor nu voldoende?

Reactie van de melder van de klacht nicolebroek

3 maanden geleden - Maar ik denk dat u het email adres gebruikt uit deze klacht.nl site. Het betreft een ander emailadres. Ik heb alleen de klacht via dit adres aangemaakt.

Essent

Heeft op 22 november 2024 om 08:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Nicole,

Goed dat je aan geeft dat je nog een ander mailadres hebt. Ik ben direct gaan kijken of ik jouw gegevens erbij kan vinden.

Als ik zoek op de postcode met huisnummer welke je hier hebt vermeld krijg ik hele oude gegevens. Omdat ik 1 cijfer mis van je mobiele telefoonnummer heb ik gezocht op het mailadres welke je inderdaad hier hebt vermeld.

Het mailadres welke je via deze site gebruikt staat ook bij jouw klantgegevens vermeld. Wij hebben enkel dat mailadres en daar zijn ook alle mails naar toegestuurd.

Mocht je jouw mailadres willen wijzigen kan dat natuurlijk. Stuur dan jouw gegevens zoals:
Postcode.
Huisnummer.
Ter verificatie je geboortedatum.
En natuurlijk dat je jouw mailadres wilt wijzigen en het andere mailadres met een prive bericht naar:
[email protected]

Heb ik je hiermee volledig geholpen?
Fijne dag verder

Groetjes Mariska.
Team Webcare Essent.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nicolebroek

Heeft op 22 november 2024 om 14:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Deze informatie is niet juist.

Bericht van Essent

3 maanden geleden - HI Nicole, Dan is mijn advies om via andere weg contact met ons te nemen zodat je de juiste gegevens met ons kan delen. Of je past de contact gegevens in de klacht aan. Wegens het AVG kunnen wij dit niet openlijk delen in deze klacht. Het emailadres wat nu bij jouw contactgegevens staat is het emailadres wat ik heb laten controleren. Wij zien dat de mails netjes geleverd worden. Dus mijn advies is om de contactgegvens aan te passen of contact op te nemen via het emailadres [email protected] Groetjes!

Alle klachten die gemeld zijn door nicolebroek