Klacht: Isoprofs communicatie

op 21 maart 2020 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn huis laten isoleren door isoprofs (onderdeel van Essent).
De verkoop van de producten ging prima. het traject naar de uitvoering toe en de verdere afhandeling achteraf waren echter bagger.
Er wordt niet gereageerd op vragen die per mail zijn gesteld aan isoprofs.
Bij telefonisch contact wordt er van alles beloofd, maar daar wordt verder geen gehoor aan gegeven.

Gewenste Oplossing:

Ik heb nog steeds geen compleet door isoprofs ingevuld subsidie aanvraagformulier gehad. Ik kan dus geen subsidie aanvragen.
Ik wil dat isoprofs er zorg voor draagt dat ik uiterlijk op 25 maart 2020 het ingevulde subsidie aanvraagformulier in bezit heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Essent

2 maanden geleden - Hoi,Ik heb zojuist contact gehad met Isoprofs. Wij opereren namelijk gescheiden. Daarmee bedoel ik dat we geen inzicht hebben in hun gegevens. Zij hebben me ingelicht dat ze inmiddels het formulier hebben opgestuurd. Kan ik vanuit gaan dat het zo in orde is?Groet, Webcare Essent

Reactie van de melder van de klacht ErikAnnet

2 maanden geleden - Fijn dat u aktie hebt ondernomen richting isoprofs. Het staat ze niet zo netjes om zo met klanten om te gaan, maar het is nu gelukkig opgelost M.vr.groet, Erik Spiekermann

Bericht van Essent

1 maand geleden - Helemaal goed! Bedankt voor je tijd en een fijne dag gewenst!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ErikAnnet