Mijn Klacht:
Ik heb een conflict met essent die behoorlijke gevolgen hebben voor ons als gezin.
In het verleden is er een betaal afspraak gemaakt voor de openstaande kosten. In het verleden is een fout geweest met een factuur die betaaldatum was destijds nog niet verstreken maar mijn regeling werd beindigt door een computerfout!!!!.
Vervolgens heb ik binnen het afgesproken termijn de rekening betaald en is de fout terug gedraaid.
Vervolgens is een een spookfactuur van vorige maand met een aanmaning.
Deze rekening is al betaald!.
Ook krijg ik in de mail een herrinering met uiterste betaaldatum 2 maart.
Ook is er elke maand een andere incassatie de ene keer word het in 2 maal afgeschreven de andere keer in een keer in de beschrijving ontbreek de regeling oa dit soort verwarringen.
Nu is het factuur gecorrigeerd maar wel de aanmaningkosten zijn er nog.
Het oneerlijke van dit gebeuren is dat mijn regeling weer is te komen vervallen.
Ik heb de klantenservice telefonisch benaderd ik kreeg een mevrouw aan de lijn die waarschijnlijk die dag met de verkeerde been uit bed is gestapt duidelijk aan de toon te horen.
Vervolgens praat ik tegen een muur die telkens weer de computerfout goed praat!. En ook verwijst naar de vorige fout waardoor zij zegt van u heeft eerder een regeling niet optijd betaald en nu kunt u geen nieuwe regeling treffen om deze reden!.
Ik heb (geprobeerd) uit te leggen dat het de vorige keer is gecorigeerd was en het een fout betrof. Dit leek niet binnen te komen bij de persoon maar de herhaling van uw heeft eerder een achterstand gehad kwam weer naar boven terwijl die gewoon voor het eindtermijn aangegeven in de email door essen optijd was betaald!
Nu ben ik de dupe hiervan en heb ik maar enkele dagen om de facturen te betalen dit gaat natuurlijk nooit lukken!.
Dus ik hoop op een oplossing de leverancier die overigens in het verleden wel behulpzaam is geweest
Toen had ik ook eerst 3 katten aan de lijn voordat er iemand was die de logica begreep!
maar dit gaat toch een stapje te ver !!
Gezien ze de regeling niet willen hervatten terwijl ik GEEN achterstand heb op mijn betalingen en mijn termijnen. alles is betaald ik heb alleen nog de lullige extra 20 euro aanmaankosten open van het spookfactuur!!
Gewenste Oplossing:
Terugdraaien betalingregeling
De 20 euro aanmanings kosten ook weer terugdraaien
