Mijn Klacht:
Essent Klacht
Ik heb gebeld met de klantenservice over een betaalafspraak.
Er is mij niets medegedeeld over beëindiging van levering van diensten door jullie medewerker van de klantenservice.
Ik ben de gemaakte afspraak nagekomen.
Er is toegezegd dat de administratiekosten in mindering zouden worden gebracht op de openstaande facturen.
Helaas is hier door Essent niets mee gedaan.
En wat schetst mijn verbazing ik kreeg vandaag 27 mei een brief over de post.
Daarin werd gesteld dat ik mij niet zou hebben gehouden aan de gemaakte afspraak.
Er werd gedreigd met beëindiging van levering als ik het totale bedrag incl waarborg 350 euro niet binnen de gestelde termijn van 2 weken zou betalen.
In mijn Essent omgeving is er niets bekend gemaakt over enige beëindiging van levering.
Ik ben van mening dat je niet op dergelijke mannier met klanten om gaat.
Heb ook sterk het gevoel dat afdelingen finaal langs mekaar heen werken.
Ik neem dit dan ook zeer hoog op.
Gewenste Oplossing:
Retificatie intrekken van dreigementen.
Onaangekondigd delen van mijn gegevens aan derden mbt schending van mijn persoonsgegevens.