Klacht: bereikbaarheid

Mevrouw HS van de Zweerde op 03 januari 2023 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij proberen al dagen in contact te komen met Essent
ze zijn gewoon niet bereikbaar ,geven steeds aan dat ze het erg druk hebben ,en verbreken de verbinding ik moet de meterstand voor 5 januari door geven
Mijn man en ik komen er gewoon niet uit en willen graag dat wij er mee geholpen worden
Dan krijg je als antwoord dat Robot Robin ons via de chat verder kan helpen niet dus die heeft het ook blijkbaar te druk geeft die aan .
Misschien is het een idee om het voor de ouderen niet zo ingewikkeld te maken.
Hoe kan ik nu hulp krijgen om toch de meterstand op tijd door te geven .

Mevr HS vd Zweerde

Gewenste Oplossing:

Dat de bereikbaarheid verbeterd word ,of terug gebeld worden zodat wij ons niet dagen druk hoeven te maken hoe wij de meterstand door kunnen geven
Je word wel behoorlijk onder druk gezet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Essent

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht, ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als wij niet bereikbaar zijn. Zowel op telefonie als de chat en e-mail blijft het helaas nog enorm druk waardoor we minder goed bereikbaar zijn als we zelf zouden willen. Mijn excuses hiervoor! Ik heb zojuist een aantal keer gebeld naar telefoonnummer 0654655779 maar ik kreeg continu een ingesprek toon. Ik kan namelijk de meterstanden wel voor u verwerken. U mag de standen mailen naar [email protected] of als reactie op dit bericht aangeven. Dan hoeft u ze zelf niet meer online door te geven. Vriendelijke groet, Laura I webcare Essent

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw HS van de Zweerde

1 jaar geleden - Geachte lezer , Zoals afgesproken met Laura l webcare Essent stuur ik de meterstanden zodat deze verwerk kunnen worden 1 033708 2 033267 Bij voorbaat dank

Bericht van Essent

1 jaar geleden - Goedemorgen, Graag zien wij ook je actuele gasstand tegemoet. Met vriendelijke groet, Jennifer Webcare Essent

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw HS van de Zweerde

1 jaar geleden - Goede morgen Hierbij ook de actuele gasstand gasmeterstand 37607 Met vriendelijke groeten mevr HS vd Zweerde

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 05 januari 2023 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen!

Bedankt voor het doorgeven van de standen.
Ik heb deze verwerkt voor je in het systeem en zullen binnen 24 uur zichtbaar zijn in je Mijn Essent.

Groetjes,
Nabila | Webcare Essent

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw HS van de Zweerde