Mijn Klacht:
Ik heb altijd essent op auto incasso gehad dus was verbaast toen ik in december een bericht kreeg dat ik 10 euro moest betalen. Ik druk op betalen en wordt herleid naar mijn account die leeg was. Geen mogelijkheid tot betalen dus. Hierdoor nam ik aan dat het bedrag betaald was.
20 januari volgt een aanmaning. Druk op betalen, weer herleid naar mijn account die leeg stond.
Gebeld naar essent. Hier kreeg ik te horen dat ze herinneringen hebben gestuurt per SMS naar een nummer dat ik niet eens heb.
Lang verhaal kort. Ik moest volledig (dus ook de aanmaning) betalen via overboeking. Blijkbaar als hun systeem niet werkt dan moet de klant hiervoor opdraaien. Gevraagd of ik iemand anders kon spreken, maar dit was niet mogelijk. Aanvankelijk wilde de telefoniste mij nog niet eens een mail sturen met hoe ik kon betalen, maar dit kon uiteindelijk toch wel.
Probleem is ook dat ik in België woon en niet naar essent kan bellen vanuit België.
Uiteindelijk heeft de telefoniste mij opgehangen voordat ik gedag kon zeggen en zonder zelf gedag te zeggen.
Ook leuk dat je je klacht indient bij dezelfde servicedesk waar de klacht over gaat.
Gewenste Oplossing:
Ik wil simpelweg die aanmaning van mijn account.
Helaas wilde de telefoonniste niet haar naam geven of medewerkers umber anders had ik specifiek een klacht over haar willen indienen zodat ze een waarschuwing kon krijgen.