Klacht: Essent misleidt de lezer van deze website door onterecht smiley’s om te zetten

op 19 juli 2012 over Essent in de categorie Energieleveranciers

D.D. 10 en 18 juli heb ik een klacht gemeld die NIET opgelost is. Essent neemt de lezer in de maling door bij beide meldingen ‘opgelost ‘ te plaatsen. Er is nimmer contact geweest en er is helemaal geen oplossing aangedragen. Het geeft in ieder geval wel aan dat Essent ook buiten deze website onzorgvuldig met klachten van de consument omgaat. Voor mij is dit nieuw, voor Essent is dit inmiddels de normale gang van zaken.

Voor de derde keer : smiley terug zetten in de (zeer) ontevreden stand. Ik weet dat dit verzoek niet aan Essent besteed is maar we gaan gewoon door.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Essent

Heeft op 22 september 2014 om 14:14 geantwoord

Beste HansNederlandlaan,

Op 18 en 19 juli 2012 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede kenbaar gemaakt omtrent een onopgeloste klacht van 10 juli 2012.
Allereerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden dat de klacht weer actief heeft gestaan en daarom niet als verwerkt op www.klacht.nl. Dit is de reden waarom u opnieuw van Essent een reactie ontvangt. Hierbij zal ik nogmaals de klacht voor u sluiten.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Essent Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HansNederlandlaan