Klacht: essent heeft mij een contract in de schoenen geschoven en eneco heeft dat gewoon overgenomen ik betaal 1000 euro voor iets wat ik nooit heb gewild of opdracht ervoor gegeven

op 13 april 2017 over Essent in de categorie Energieleveranciers

ben iets gaan kopen bij media markt centrum den haag essent had heeft een smerig plan uitgevoerd door mijn gegevens te bemachtigen en heeft mij van eneco naar essent verhuist met een wurg contract voor mij waar ik geen weet van had een contract van groene stroom enecoo heeft dat contract gewoon overgenomen en nu krijg ik een rekening die niet door mijn toedoen is veroorzaakt na een mail naar klacht.nl met verzoek contract te herstellen en te verwijderen ik heb geen opdracht gegeven om naar essent te gaan en om een groene stroom ik ga en wil geen 1000 euro betalen er wordt een vies spel door essent en eneco gespeelt en ik ben daar de dupe van ben een zieke oude man willen deze mensen dat mijn hart stopt door deze stress en 1000 euro

mijn normale contract die ik had bij eneco de 300 euro die ze eneco en essent mij afhandig hebben gemaakt en 1000 euro nog willen stelen van mij ik wil mijn gewone stroom contract en het ebdrag die ze willen ga ik niet betalen 1000 euro

ik heb de jaarnota en contract thuis liggen waar kan ik die naar opsturen of mailen

0708893530

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 26 april 2017 om 12:11 geantwoord

Beste,

U heeft op 13 april gesproken met mijn collega van de klachtenafdeling. Er is afgesproken dat u de boete van 250 euro niet hoeft te betalen. Dit bedrag is inmiddels naar u overgemaakt omstreeks 19 april 2017.

Er is afgesproken dat u wel de verbruikskosten voor de periode 2 januari 2016 tot en met 6 maart 2016 betaald. Dit is ook netjes gedaan door u.

Voor overige vragen over de hoge rekening van meer dan 1.000 euro dient u
contact op te nemen met Eneco. Essent is hierbij geen partij meer. Wij hebben ook geen inzage hoe deze rekening is ontstaan.

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ml baker