Klacht: essent

op 22 september 2017 over Essent in de categorie Energieleveranciers

hallo ben al 20 jaar klant bij essent nooit geen problemen tot 2 jaar terug een 5 jarig zeker dalen aangegaan , mij was verteld dat het zeker loonde dus niet he de contract valt anders uit dan verteld en na een klacht te hebben ingediend bij hun ,komen ze met van allerlei smoezen bedankt essent voor het vertrouwen van 20 jaar klant

wil graag een vergoeding , of een leuk nieuw aanbod waar ik beter van word en zeker niet slechter , ben verplicht te blijven tot 2020 dus vind ik dat er wat tegenover mag staan

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 22 september 2017 om 12:57 geantwoord

Beste mevrouw Kruize,

In uw bericht geeft u aan niet tevreden te zijn over het contract dat u heeft. U verwacht een grotere korting en wilt hierin gecompenseerd worden. Ik heb uiteraard uw gegevens doorgenomen om u van een antwoord te kunnen voorzien.

U bent er op vooruit gegaan. De beloofde korting op uw elektratarief is netjes verwerkt. Deze korting zal verder oplopen gedurende het contract. Op uw jaarnota kunt u onder de kop \"Specificatie jaarafrekening\" de verlaging van het elektratarief terugvinden. U heeft over dit onderwerp tevens contact gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft het contractgesprek teruggeluisterd. In het gesprek is toegelicht hoe dat de korting wordt verwerkt. Een andere vergoeding, korting of aanbod is momenteel niet mogelijk.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe.

Michael
Klantenservice Essent