Mijn Klacht:
Op 23 november had ik een order geplaatst. Bedrag betaald, deze is ook afgeschreven. Helaas was de order geen order geworden doordat er een artikel tijdens mijn betaling niet meer op voorraad raakte. 462 euro ..
Omdat ik toch graag de kleding wilde hebben een nieuwe order geplaatst met minder artikelen. Zelfde verhaal. Geld afgeschreven, maar geen order kunnen plaatsen. Nu 210 euro.
Gelijk dezelfde dag de printscreens van mijn afschrijvingen gestuurd. Volgens het antwoord zou het uiterlijk 10 werkdagen duren voordat het terug gestort zou zijn. Vorige week dan ook 2 keer gebeld met Esprit en er weer een mail achteraan gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Er ligt een terugbel verzoek met contact met de financiƫle afdeling. Deze bellen niet terug. Het is inmiddels bijna 3 weken geleden en ik wacht nog steeds op mijn geld. Schandalig!
Ik wil ergens een klacht indienen en iemand spreken die per direct mijn geld terug stort. Daarnaast zie ik nergens een tegemoetkoming. Ik ga hier niet weer bestellen helaas.
Gewenste Oplossing:
Geld per direct terug gestort zien op mijn rekening. Tegoedbon voor de 3 weken dat ik niet over mijn geld heb kunnen beschikken (rente)
