Klacht: Retour

Deeku op 14 oktober 2024 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb kleding retour gestuurd maar het komt telkens terug, ik moet wel mijn bestelling betalen . Dan weten ze me wel te vinden. Ik probeer alles om contact te krijgen maar het lukt niet

Gewenste Oplossing:

Dat ik voor de kleding die ik retour wil doen niet ga betalen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Esprit
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Reactie van de melder van de klacht Deeku

3 weken geleden - Nergens meer te bekennen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deeku