Klacht: Geen geld terug na annuleren bestelling

Ann-a op 07 februari 2024 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Begin december heb ik een bestelling gedaan bij Esprit en het bedrag gelijk online betaald. Deze bestelling heb ik later, nog voordat deze verzonden was, geannuleerd.

Ik heb helaas nog steeds niet het bedrag teruggestort gekregen, ondanks dat ik hier al meerdere malen over gemaild heb met de klantenservice. Daar krijg ik niks anders terug dan dat het met de betreffende afdeling wordt gecommuniceerd, om vervolgens weer niks te horen.

Ook heb ik al meerdere keren gevraagd om een verwijzing naar hun klachtenregeling, omdat ik dit via de officiële weg wil aankaarten. Op deze vraag zijn ze al meer dan drie keer niet op in gegaan.

Ik lees op deze website dat ik niet de enige ben met dit probleem en hoop dat dit een waarschuwing is naar iedereen die met dit bedrijf in zee gaat. Mijn tip: doe het niet.

Geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Esprit
Download hier uw brief

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ann-a